Προϊόντα

Πώς Γίνεται η Διαδικασία Επιστροφής

Μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επιστροφής:

https://www.e-active.gr/productreturn/form/view

ή Μέσω e-mail στο [email protected]

 

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Α. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για να μπορεί να επιστραφεί κάποιο προϊόν, θα πρέπει η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.

Η Active αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας, σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση έως 1 φορά για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Το προϊόν που θα επιστρέψεις, για να το αποδεχτούμε θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του, αχρησιμοποίητο/αμεταχείριστο και να συνοδεύεται από όλα τα Εξαρτήματά του & το παραστατικό αγοράς του.

Η Active δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθώς και την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος, ενώ το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, το προϊόν θα καταστρέφεται.

Δείτε Περισσότερες Πληροφορίες στους Όρους & Προϋποθέσεις Πωλήσεων.

Β. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ Η ΕΛΛΙΠΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος, μας το στέλνεις πίσω με δικά μας έξοδα και σου στέλνουμε το σωστό ή σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου πίσω.

Γ. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή του και να μας ενημερώσεις με τους άνωθεν τρόπους, για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Δ. Ελαττωματικά Προϊόντα

Εάν διαπιστωθεί βλάβη στο προϊόν ως προς τη λειτουργία του και εντός χρονικού περιθωρίου της εγγύησης, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν κατόπιν επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον καταναλωτή και η αποστολή της αντικατάστασης επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Περιορισμοί επιστροφών

Η Active δε μπορεί να αποδεχτεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 όταν:

  • Το αίτημα επιστροφής έχει ξεπεράσει το νόμιμο Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων, άνω των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  • Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν τεθεί σε λειτουργία.
  • Δεν έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά)
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. κάρτες Γραφικών, ήχου κτλ)
  • Έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
  • Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι, εκτυπωτές)
  • Τα προϊόντα έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
  • Προϊόντα τα οποία δεν εξασφαλίζεται η ποιότητά τους μετά το άνοιγμα π.χ. μελάνια