Προϊόντα

Αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες στην Active γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή αν απλά άλλαξες γνώμη μπορείς να το κάνεις απλά, άμεσα και χωρίς επιπλέον κόστος.

Το περιθώριο επιστροφής των προϊόντων είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους.

 

Πώς Γίνεται η Διαδικασία Επιστροφής

Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν σου με τους παρακάτω τρόπους:

  • Καλείς στο τμήμα Εξυπηρέτησης της Active στο 2106577980 καθημερινά από τις 9:00 έως τις 19:00
  • Μέσω e-mail στο [email protected]

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσεις την παρακάτω φόρμα επιστροφής, για να διευκολύνεις τη διαδικασία:

https://www.e-active.gr/productreturn/form/view

 

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Α. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για να μπορεί να επιστραφεί κάποιο προϊόν, θα πρέπει η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.

Η Active αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας, σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση έως 1 φορά για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Το προϊόν που θα επιστρέψεις, για να το αποδεχτούμε θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του, αχρησιμοποίητο/αμεταχείριστο και να συνοδεύεται από όλα τα Εξαρτήματά του & το παραστατικό αγοράς του.

Η Active δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθώς και την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος, ενώ το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, το προϊόν θα καταστρέφεται.

Δείτε Περισσότερες Πληροφορίες στους Όρους & Προϋποθέσεις Πωλήσεων.

Β. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ Η ΕΛΛΙΠΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος, μας το στέλνεις πίσω με δικά μας έξοδα και σου στέλνουμε το σωστό ή σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου πίσω.

Γ. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή του και να μας ενημερώσεις με τους άνωθεν τρόπους, για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το ανακαλύψεις αφού το ανοίξεις, τότε πάλι μας ενημερώνεις με τον τρόπο επιλογής σου, για την κατάσταση.

Περιορισμοί επιστροφών

Η Active δε μπορεί να αποδεχτεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 όταν:

  • Το αίτημα επιστροφής έχει ξεπεράσει το νόμιμο Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων, άνω των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  • Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν τεθεί σε λειτουργία.
  • Δεν έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά)
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. κάρτες Γραφικών, ήχου κτλ)
  • Έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
  • Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι, εκτυπωτές)
  • Τα προϊόντα έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).
  • Προϊόντα τα οποία δεν εξασφαλίζεται η ποιότητά τους μετά το άνοιγμα π.χ. μελάνια